Kolczyki z piór White Rooster
Opis
Jak przygotowaliśmy Twoje kolczyki?
Kolczyki z piór White Rooster to kolczyki, które zaliczane są do biżuterii premium. W ten sposób określa się wyroby powstające w krótkich seriach lub zupełnie unikatowe, które tworzone są nakładem wyłącznie ręcznej, rzemieślniczej pracy. Produkty, do których przygotowania wykorzystuje się najlepsze z materiałów danej klasy. Pióra, które zostały wybrane do przygotowania dla Ciebie kolczyków White Rooster pochodzą wyłącznie z legalnych źródeł, hodowców prowadzących działalność etycznie i ekologicznie. Każde z nich zostało pozyskane jako efekt naturalnego procesu pierzenia się ptaków – zostało nam podarowane, a nie zabrane – żadne zwierzę nie ucierpi, aby podzielić się z Tobą swoją urodą.
- na kolczyki White Rooster składają się starannie wyselekcjonowane pióra, które pozyskaliśmy dzięki uprzejmości koguta;
- metalowe elementy powstały ze stali chirurgicznej w kolorze pięknego złota- nasze kolczyki nie zawierają ołowiu ani niklu dlatego są bezpieczne dla alergików;
- White Rooster to kolczyki, które założysz z łatwością dzięki zapięciu typu kółeczko;
- koczyki White Rooster mają maksymalnie do 10 cm długości przy najdłuższym z piór (długość poszczególnych egzemplarzy może nieznacznie się różnić – natura nie jest nudna, dlatego żadne dwa pióra nie są takie same);
- kolczyki White Rooster to lekka przyjemność dla Twoich uszu - waga jednego kolczyka to zaledwie kilka gramów;
Kolczyki White Rooster zostaną bezpiecznie dostarczone do Ciebie w ozdobnym opakowaniu, które może stać się Twoim pomysłem na idealny prezent.
Co zyskujesz dzięki kolczykom od Zuzzo?
Kolczyki White Rooster są wyjątkowe. Wyłącznie ręczna praca polskich rzemieślników i niepowtarzalność starannie wybranych darów natury, które je tworzą, sprawiają, że jest to biżuteria unikatowa. Nikt nie będzie posiadał identycznej pary, więc będą perfekcyjnie pasować do Ciebie – one też są jedyne w swoim rodzaju.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.